نکاتی درباره صفحه سازها

طراحی سایت دنیایی بزرگ از علوم و تکنولوژی میباشد. در حال حاضر بیشتر کسب و کارها بوسیله آن محصولات خود را به جامعه معرفی و کسب درامد مینمایند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع روش های طراحی سایت آشنا کرده تا برای ایجاد وبسایت خود انتخابی درست داشته باشید و روند موفقیت را با سرعت بیشتری طی نمایید.

 

طراحی سایت به سه روش 

  1. استفاده از قالب های آماده
  2. طراحی به وسیله صفحه سازها مثل وردپرس و دیگر سیستم های مدیریت محتوا
  3. ایجاد سایت با استفاده از قالب های اختصاصی 

 

CMS و نقش آن در طراحی سایت

با استفاده از CMS یا همان سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس شما میتوانید به هر سه طریق معرفی شده در بالا سایت خود را ایجاد نمایید. در کل میتوان سیستم های مدیریت محتوا را نرم افزارهای تحت وبی دانست که امکان ایجاد سایت را مطابق با سلیقه شما مهیا میکند دانست.

نرم افزارهای تحت وب

این نرم افزارها مختص افرادی میباشد که قصد طراحی سایت در کوتاهترین زمان و با اندک ترین دانش در این حوزه را دارند میباشد. البته امکانات و قدرت این نرم افزارها به قدری زیاد است که متخصصان حوزه طراحی سایت هم این نرم افزارها را در انتخاب اول خود برای طراحی سایت قرار میدهند و میتوان رمز محبوبیت این نرم افزارها را همین وسعت مخاطبین ان دانست.

طراحی سایت
طراحی سایت

شما میتوانید وردپرس خود را بر روی هاست خود نصب نموده و با انتخاب قالب آماده و یا ساخت قالب اختصاصی خود شروع به طراحی سایت خود از صفر تا صد نمایید. برای آماده سازی سایت خود با استفاده از این قالب ها نیاز به دانش خاصی نیست و به سادگی میتوانید قالب مورد نظر خود را انتخاب نموده و محتوای خود را درون آن بارگذاری نمایید.

 

مزایای قالب چند منظوره

 

اهمیت میزان هزینه و زمان در طراحی سایت

میزان هزینه و میزان زمان تعیین میکند که شما باید در یک مدت زمان محدود و با هزینه اندک سایت خود را بوسیله قالب های آماده طراحی کنید یا با صرف یک بودجه خوب و زمان کافی اقدام به طراحی قالب های شخصی با استفاده از صفحه سازها نمایید.

همانطور که در بالا اشاره شد طراحی سایت بوسیله این صفحه سازها کمک شایانی به ارتقای رتبه سایت شما خواهد نمود. زیرا سایت شما بوسیله این نرم افزارها مطابق با الگوریتم های موتورهای جستجو و سئو تنظیم و ساخته میشوند و در آینده بر روی ریل همین قواعد حرکت خواهند نمود.

 

سخن پایانی

در پایان باید گفت که استفاده از نرم افزارهای تحت وب صفحه ساز میتواند هم به شما در صرفه جویی زمان و هم سرمایه کمک کرده و در عین حال کیفیتی بسیار بالا را برای شما به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *